Organikumos valla çin de kapattıklarında dışarı çıkmaya çalışanı zorla gerekirse şiddetle evlerine geri gönderiyorlardı sürekli bir yerlerde polisler bekliyordu şiddet kısmı her ne kadar doğru bulmasam da öyle olmadığı sürece gelmez en azından o kadar polis var karakollarda duran belli noktalarda sürekli dursunlar öyle arabayla iki turlayarak olmaz o işler oturduğum yerde 4-5 market fırınlar var hep hemen marketlerin orda da aynı sokakta 3 tane park ve market ayağına ellerine almışlar bir poşet tüm aile parkta 😡😡