Çooook sevindim. Çünkü oğlumun 13 Mayıs doğum günü ben eşimle evde anı için bişeyler yapmayı planlarken kaynanamlarda gelecekti biz aşı olduk zaten diyip geldiklerinde eminim gezeceklerdi ve 1 hafta kalıp huzurumu bozacaklardı. İyi oldu aşı oldum diyip gezemeyecek kimse 👏🏻