[silindi] Ben mat. Öğretmeniyim öğrencilerimiz hemşirelik için üniversite sınavına hazırlanıyorlar. Tyt(temel yeterlilik testi) Türkçe matematik 40ar soru fen ve sosyal 20 soru olmak üzere bı sınava giriyorsunuz. Ardından ayt sınavı var.(alan yeterlilik) onda da lisede hangi bölümü okuduysaniz(sayısal, eşit ağırlık,sözel ) ona göre sınav seçimi yapıp giriyorsunuz. Sayısal alandan alıyor istediğiniz bölüm ona göre sınav ücretleri yatıyor. Ama bu sene için malesef geç kaldınız. Çünkü başvurular bitti.