Öncelikle merhaba umarım birileri vardır beni bilgilendirecek çünkü aşırı cahilim ama bu meslekle yanıp tutuşan bir insanım. Aöl’den mezun oldum bazı sebepler yüzünden örgün liseye gidememiştim. Şimdi gelelim soruma ben ne yapmalıyım hangi üniversite sınavı nasıl işliyor bakıyorum sürekli netten anlamıyorum. Nasıl kazanılır nereye gidilir başvurulur. Asla bir tek bilgim yok hayırsever bir hemşire arkadaşımız beni aydınlatabilir mi ? 🌺 Şimdiden çok teşekkür ediyorum.