HiraNurveAnnesiii doktorumuz o damlanın ileride tiroid bozukluğu yaptığını söyledi o yüzden içinde kimyon rezene anason vb.doğal şeyler olan aguline şurupu verdi 1 aydan küçükse yarım ,büyükse 1 çay kaşığı günde 3 kez şeklinde ,yanında da biogai probiyotik de kullanıyıruz çok şükür rahat çıkarıyor, her gün 3-4 kez kimyonlu rezene çayı için emziriyorsanız ,bir de her yemeğe kimyon koyun çok faydası oluyor , uyandığında açken masaj yapmak da çok iyi geliyor youtubedan bakarak yaptım , karnını sıcak tutmak , süt ürünleri tüketimini azaltmak diğer iyi gelen şeyler , son olarak beslendikten sonra muhakkak gazını çıkarın yoksa birikiyor geçmiş olsun 🙃