HiraNurveAnnesiii 26 günlük bebeğim ,bu aralar çok huysuz “sab simplex “damla damlatıyorum 2 gündür ama günde sadece 10 damla ,normalde bu damla günde ne kadar kullanılıyor ?birde siz gaz problemi için neler yapıyorsunuz ?
bala86asel HiraNurveAnnesiii günlük 15 damla veriyorum hatta eniştemiz eczaci geçmez ise fazla verebilirsin demişti
2015 HiraNurveAnnesiii gaz için farklı damla da kullanabilirsiniz kucakta sallayınca rahatlar di masaj yapın sıcak tutun ve 3 aya sabderin bizde çok çektik ilk kızım da gerçi 3 aydan fazla sürdü
Annecik60 HiraNurveAnnesiii günde 3 defa 5 er damla olarak kullandık gaz damlaları arasında en memnun kaldığımız o oldu
Karanbuse11 HiraNurveAnnesiii bana günde 4 kez 10ar damla dedi doktorum eğer gazın daha çok zorladığı bi saat dilimi varsa o aradaki damla sayısını 15 yapabilirsin dedi bende 6saatte bir veriyorum 10ar damla şeklinde yanında bide maflor probiyotik damla kullanıyorum gazı bazen hiç zorlamıyo bazen çok sıkıştırıyo
Srplylmz HiraNurveAnnesiii ben kızıma anason ve rezene kaynatıp verırdım cok faydasını gördüm ben kızım su an 7 aylık gaz sorunumuz yok cok sukur
Bilge_anne27 Srplylmz bu çayı ben içiyorum oğlum 3 aylık onada versem olur mu acaba bir haftadır çok huzursuz gaz sancısı bayağı önce bu kadar çok değildi bi de yeni sünnet oldu çok ağlıyor yavrum
10sare HiraNurveAnnesiii bu damla biz günde 6 defa 15 damla kullanıyoruz gaza çözüm ben bulamadım kolik yolunda ilerliyor gibiyiz
Srplylmz 10sare canım anason ve rezene eczanelerde vardır butun ben ikisını bir arda kaynatıp verıyorum sen istersen ayrıda kaynakta bilirsin 2. 3saate bır Bı tatlı kasıgı verıyorum
Srplylmz Bilge_anne27 verebliırsın canım gaz varsa hem uykusunu getırıyor hemde gazında etkılı oluyor Bı tatlı kasıgı ver
Srplylmz 10sare canım Bi cezveye veye Baska bişyde Bı yemek kasıgı ondan Bı yemek kaşığı o dan koy 15 dkk kadar kaynasın ılıdıktan snra bebegıne ver ıstersen icine az biş seker de koyabilirsin acı olur ya tatlansın birz
Kayram64 HiraNurveAnnesiii Bizde kullanıyoruz günde 4 defa 8 damla şeklinde ama hiç bir faydası olmadı bunun yanı sıra biogaia aldık onu da kullandık bitirdik pek etki etmedi o da 😑 metsil damla aldım en son o sanki biraz rahatlattı eskisine göre
Kubrakrkss HiraNurveAnnesiii Benim bebeğimin de gaz sorunu çok vardı sap simplex kullandım işe yaramadı Metsil kullandım işe yaramadı zinco bitkisel yağ kullanıyorum bakalım faydasını görecek miyim