Tugce5540 Smyy38 onları bende kullandım soffio 4 aylık olana kadar kullandım ama kalıpları çok dar sonra bıraktık baby turco aldım ondan memnun kalmadım be yazıkki
Mom091 Tugce5540 ay ben oğlum yazdınız gördüm sandım düzelteyim hemen çok pardon🙈 o zaman 6 numara alıp deneyin büyük olursa 5 alırsınız sonra😊
Smyy38 Tugce5540 denedim ben sadece uzak olduğu için almayı bıraktım turkoya geçtim sızdırma vs yapmadı hiç
Mom091 papatyaaaaa kokusu burnuma geldi vallahi. Mis gibi mis. Allah bağışlasın hayırlı evlat olsun inşallah❤️❤️
Nefes1490 Tugce5540 market olark bilmiyorm ama ben hepsini kullandım inan bana sleppy ve bim bezi dehşet güzel şuan ikisni kullanyrm gram pişik olmuyo pudra yada pişik kremi sürmeden deniyorm hiç bı sikntim yok tavsiye edrm