Hilokiiii Gorkeminannesiii 😒 Ramazan bayramı yazmışım aklım kızımı uyutmadaydı😁 pardon kurban bayramı 💃🏻😬🌸
MerveBicici Gorkeminannesiii istanbul reyap hastanesinde doğum yaptım ☺️ Kızım tutunup kalkıyor emekliyor konuşmaya çalışıyor veee hiç durmuyor uyku düzenimiz biraz değişti bu ara var mı uyku konusunda sıkıntı yaşayan acaba ?
Hilokiiii MerveBicici biiizz çok huzursuz oldu bu aralar mızırdannaları memnun edemiyorum 8 ay 28 günlüğüz 😌😒
Mom077 Gorkeminannesiii 11Temmuz dogumlu benim minoş da kocaeliden katılıyorumn 10 aylık olma yolundayız allahın izniyle bütün motor gelimişimi de iyi şimdilik herşeyimizi yapıyoruz 2 tane alt dişimiz var bu aralar mız mızız diger dişlerimiz geliyor sanırım
Aysma 17 temmuz da doğdu kızım ☺️ asla yatmayı sevmiyor bu yüzden emeklemiyor. Ama sürekli yürümek istiyor bakalım ne zamana yürür. Bizi 9. Ayda aşıya çağırmadılar 1 yaşına gün verdiler 9 da aşı yaptıranlar var mı?
Azatsmommy Hilaldgsn malatyanin neresindensnz bende puturgeliyim ama hiç gitmedim çok merak ediyorum memleketimi çok 😔😔😥