Gorkeminannesiii Selam kızlar temmuzun kaçında dogdunuz nerden katılıyorsunuz yarışmaya herkese başarılar biz dün 9 aylık olduk 🤩😍😘
Sevimliannee Gorkeminannesiii 29 temmuz🥰🥰 8 ay 28 günlük oldu kızım🥰 su dişler cıkıp bi yürüse artık diye gün sayıyorum😂
Omerfaruki Gorkeminannesiii 4 temmuzda dogdu benm paşam desteksiz oturabilıyo amadonme emekleme yok ayakta durmaya calışıyor
Hilokiiii Gorkeminannesiii 31 Temmuz 2020 Ramazan bayramında veeee bayram namazının ezanı okunurken cuma günü doğduk Antalya’da oturuyoruzzz 🤩😁🌸🥰
Aliveannesiiii mirayybebek ahh eşim fenerbahçeli o tarihi o kadar çok istemişti ki ama pazara denk geliyor diye tarih alamadık 20si oldu😅
Gorkeminannesiii Sevimliannee 7 dişimiz var bizimde 🙂 çıkar çıkar inşallah 🙈 yürümeyi bende çok istiyorum tutup kalkıyor bakalım ne zaman yurur 🤩
nrnyrk Hilokiiii tastamam aynı vakit , kurban bayramı namazı vakti duyum geldi , cuma namazı vakti doğdu. 🥰Konya Akşehir deyiz. 🌸
Hilokiiii Omerfaruki amin canım Allah razı olsun gerçekten maşallah diyorum her zaman ve inanıyorum hissediyorum bayram bereketiyle geldi benim kızım
Sevimliannee Gorkeminannesiii oo masallah bizim 2 oldu. Kızımda tutunup kalkıyo 2 aya kadar yürür sanırım😂 oglum 11 aylıkken yürümüştü kızımda yürür gibi duruyo😂
Hilokiiii Gorkeminannesiii 😒 Ramazan bayramı yazmışım aklım kızımı uyutmadaydı😁 pardon kurban bayramı 💃🏻😬🌸
Yusuf20 Gorkeminannesiii 1 temmuz 2020😌kalkmaya çalışıyor hızlı sürtünüyor poposunu yukarı kaldırıp ileri gitmeye çalışıyor.beşiğin korkuluklarına doğru kalkıyor.diş çıkmaya çalışıyor daha hiç çıkmadı🤣
Umutum1 Gorkeminannesiii yurtdışında yaşıyorum. Burada aşılar Türkiye’yle biraz farklılık gösteriyor. 9 ay aşısı yok. 11 ay aşısı olucaz 2 ay sonra 2 tane.
sevimlienerji Gorkeminannesiii 21.07.2020 doğumlu doğumlu oğlum 🥰 Afyonkarahisar dan katılıyoruz.2 tane dişimiz var 🤭emeklemeyi hiç sevmiyor istediğimiz yere yuvarlanarak gidiyoruz 🤦çok hareketli hiç oturmuyor akşama kadar yürüyoruz
Durununannesi68 Gorkeminannesiii temmuzun 18 nde doğdu minik kızım bugun 9 ay 9 günlük olduk Aksaraydn yazıyorum bizim kız kendi kalkıyor oturuyo koltuklarda yavaş gidiyor sürekli yürümek istiyor 🤗🤗