1yaramazannesi TospikOglusum Yok aslında büyük olmuyor tam oluyor sleepy ’nin kalıpları dar oluyormuş galiba
TospikOglusum 1yaramazannesi Eee ilerde napicaksin zor bir durum ozman 🤔🤔baya darmis baksana biz sizden buyuguz ne kullaniyrxki sleepyy göre daha harika bir bez MİNİES tavsiye ederim 👍👍👍👍👍
1yaramazannesi TospikOglusum teşekkür essien canım gerçekten bende onu düşünüyorum daha ne yapacam ilerde markaya göre değişiyorsa en iyisi marka değiştireyim o marka hiç gözüme çarpmadı hangi marketlerde var
Gulsahy 1yaramazannesi sleepynin kalıpları dar bence. Bi de bebeğin baldırları geniş ise daha sıkıntı. Ben o yüzden primaya geçtim. Primada 4 numara kullanıyoruz. Bebeğim 9,5 kg ve baldırlarda lastik izi olmuyor.
TospikOglusum 1yaramazannesi migrosun kendi bezi canm ve içerik olarak temiz bir bez ben çok çok memnunum hem kaliteli,psiik yasamdim,bacaklarında iz olmadı(lastiklerinde yani)hemde hesaplı👍👍👍