BM22121 ben her akşam 7de yatırıyorum en geç 8 olmuştur şimdiye kadar o da bir ikidir en fazla. Sabah da 7 gibi uyanıyor, sabah saati çok istikrarlı değil, 6.30 da uyandığı oluyor 7.30da da. Ama gece mutlaka besliyorum. Yani o uyanmadan belli aralıklarla ben besliyorum. Hiç gözünü dahi açmıyor 😂😂 mamayı yiyip yatıyor maşallah diyeyim. Bıraksam kendisi uyanır mı acıkıp onu bilmiyorum çünkü daha küçük diye kendi haline bırakmadım. Bi de yenidoğanken sarılık sorunumuz olmuştu, içimde o korku kaldı.