Sefaserpil 8 civarı kahvaltı sadece salatalık yiyor. Eskiden pankek yerdı hiç ağzına başka bişey sürmüyor. 12 de öğle yemeği akşam dan kalanı veriyorum genelde kalmazsa yenisini yaparım. Akşam yemeği 6 bucuk cıvarı yer 7 de kapanır bizim 20 aylık aralarda uyurken uyanınca emziriyorum. Ara öğün yaparsa ana öğünleri yapmıyor şimdilik böyle gidiyorum. Uyku öncesi ana öğün yapınca ve doyunca daha iyi uyuyor. Benim gözlemim böyle hee bebek farklı tabi