Hum34 Arif oğlu -Anne çayı. Resmen bir mucize. Gerçekten ben çok etkisini gördüm. İçimi de çok güzel.haricinde bol dere otu,havuç ve hurma yiyorum. Ve ennn önemlisi bol su. Günde en az 2 litre içiyorum.
Birminisannesi Vanilya ah keşke uyusa yatırıyorm en fazla 15 dk sonra kendini sıka sıka kıvranarak uyanıyo 😞 sağımda yapamıyrmki tüm gün bebekle uğraşmaktn yemek bile yapamıyorm inanmazsınz belki ama tuvalete bile götürüyrm yani kendime😂😂siz düşünğn nasıl ağladığını ve durmadığını
Vanilya Birminisannesi Benim kızımda öyleydi ah o günlerin de tadı başkaydı valla aslında. Geçip gidiyor hiç merak etme. Peki yardıma gelebilecek birisi var mı yakınında. Biraz gelse bu çözüm de iyi olur. Ama kendini izole eden biri. Eşin de yardım ediyordur. O geldiğinde hemen bişeyler atıştırıp sağım yapıp biraz uyu mesela. O ilgilensin. Tahin pekmez helva bunları da gün içerisinde Yemeğin olmadığı zamanlarda ye mutlaka ve bol su iç
Hum34 Birminisannesi Bildiğiniz french press varsa onda demliyorum. Yoksa bir fincana bir tatlı kaşığı atıyorum. Hatta çoğu zaman öyle yapıyorum ve taneleri ile de içiyorum.
Birminisannesi Vanilya annem çalışıyor ztn kaynanam da yemek yapmasını pek bilmiyo geldimi çok yardımı olmuyo aksine fazla yoruluyrm kayınpederimde geliyo yemek yiyolar yemek yapıyrm bide koştur mutfağa koştur bebeğin yanına emzir altını aç krize girdimi sustur benim kızım krize girdimi sakinleştiremiyo hiç çocuk bakmamış gibi aynı niye ağlıyo niye emmiyo sütüme kdr laf etmeye başlayınca gelmesini istemiyorm haftada 2 gün banyo içn geliyo okdr başka gelmesini istemiyrm etrafımdada yardım etcek kmse yok eşim akşam gelince artk yardm ediyo o bakıyo bn birşyler hazırlyrm
Vanilya Birminisannesi Anladım canım amann çok konuşurlar çok bilirler. Hiçç dinleme. Saçma sapan tavsiyeler konuşmalar çocuk olunca kayınvalidelere de bir haller olur zaten. Orası net. Böyle böyle geçicek gidecek bu günlerde
Deletedmom27337 Birminisannesi meme de süt yoksa daha sağım yap ki beyin bebek çekiyor sanıp süt üretimi başlasın. Bnmde sağınca anca 30cc süt çıkıyor ama bebek ondan sonra gene biraz daha yutkunarak emiyor. Birde bebek emerken göğüsümü sürekli sıkıyorum süt varsa aşağı insin diye. Tabi memede süt az oldugu için mama veriyorum ben doğduğu günden beri. Şimdi 3 gündür mutlaka 1 kezde olsa sağıyorum
Hasretkoc Birminisannesi sana tek bır cay onerıcem hemsıreyım instgram @hasreetkoc yaz bana .bana dua edeceksın😇
UraSsmom Birminisannesi Bende pek işe yaramamıştı canım bestlak galacto humana çayları hepsini denemiştim zamanında. Sütümü artıran sadece solgar vit b12 oldu Bi araştır istersen 120 TL civarıydı o zamanlar ama 250 tane filan var içinde baya gidiyo. Bide marketlerde satılan maltana içecek var ondan sabah akşam içerdim, o biraz kilo yapıyo solgar da iştah açıyo demişlerdi ama bende iştaha Bi etkisi olmamıştı.
Merveceylan Emirinannesimrvdll evet aktardan alıyordum. Mesela sadece süt için değil bağışıklıktık ve kansere de birebir bu çay 👌🏻👍🏻💙