Birminisannesi Bestlak süper süt yapıyor canım ben kullandım. Bir bardak suya 20 damla damlatıp suyu içiyorsun. Çok güzel süt yapıyor. Bi de ben dut kurusu kaynatıp içtim. 2,5 su bardağı suyu kaynat. Kaynamış suyun içine 7 yemek kaşığı dut kurusunu at 10 dakika daha kaynat. Bu kaynatmadan sonra 1 su bardağı dut suyu çıkacak. Çıkan dut suyunun yarısını sabah yarısını akşam şeklinde günde iki kez iç canım. Dehşet süt arttırıyor. Ben bi de ısırgan çayı içtim bol bol. O da süt yapıyor.