balyavrum1 iamthed hayırlısıyla bir yaz gelseydi de balkonda bari bi hava alsaydık benim de hayalim tek bez çıtçıtlı badi gezdirmek işte ama hayırlısı olsun 🙈🥰 deniycem bende külot bezi 👍👍
balyavrum1 Zumra_ ben molfixden baybturco ya geçmiştim bir paket kullandık sonra geri molfize döndüm canım kızımın poposı molfixi sevdi diye değiştmiyorum artık molfixin külot bezini deniycem bakalım çoğu kişi memnun bende memnun kalırım inşallah
Zumra_ balyavrum1 küçük paket alırsın olmazsa deneme amaçlı baktın memnun kalmazsın almazsın bir daha 😊
Asafalya58 balyavrum1 giydirmek biraz zor oluyor canım diğer türlü çok sıkıntı olmuyor ben zaten normal bezde de üzerini çıkarıyordum tamamen
balyavrum1 Asafalya58 bende çıkarıyorum canım da ben küçük birpaketle deneyim yoksa hep aklımda kalacak 🙈😅
Kiziminannesiyim55 balyavrum1 hiç onermiyorum ben senin yerinde olsam jenny willy kullanırım ben onu kullanıyorum kilot bez iyi değil😊😊
balyavrum1 Kiziminannesiyim55 anladım canım benimki de merak işte ☺️🙈 merakıma yenilip küçük bir paket alıp deniycem 🥰
Kiziminannesiyim55 balyavrum1 al canım ama ben kullandım rahat olmuyor sürekli altını değiştirirken zorlanirsin sizdirdi
Diladenizim2504 balyavrum1 5. Aydan beri akrepte külot bez kullanıyorum kuzum 24 aylık çok da memnunum. Ben tavsiye ederim hiç sızdırma falan da yapmadı gece gündüz hep onu kullanıyorum
Bura balyavrum1 kesinlikle al derim bizde de aynı problem vardı normal beze göre boyu daha uzun sırtına çıkmıyor artık