Metemm ipek3407 bende doktora gitmedim valla aynen yoğurt veriyorum yavaştan tadımlarada başladım bakalım heyecanlıyım ne yapcam diye :-) hangi şehirdensiniz
Gulnuraraserol Ahsen1 bizde 4 ekim doğumluyuz 3.950 kg 54 cm doğdu oğlum , geçen ay kilomuz 7.800 boyumuz 69 cm önümüzdeki hafta kontrolümüz var bakalım ne durumdayız henüz ek gıdaya veya tadımlara başlamadık
Metemm ipek3407 bende sivastayım :-) patates havuç bal kabağı bezelye bunların püresini üç gün kuralıyla verdim . şimdi yumurta deniycem bide tarhana . sonrasına bakcaz artık 😂
Kahvegerek Ahsen1 25 Ekim doğumlu oğlum şuan 5+1 daha gitmedik boy kilo kontrolüne 4. Ayında 7.500kg 64cmdi bakalım bu hafta gidicez
ipek3407 Metemm çok iyi canım doktorlar sebzeyi daha çok öneriyor meyvele başlansa sebzeyi reddediyorlar ben bir kere muz verdim sadece :)
Merveyavuz ipek3407 Oğlumda 5 buçuk aylık canım bende yavaş yavaş vermeye başlıyorum. Sebze olarak ne verebilirim acaba?
Metemm ipek3407 evet meyve de verdim aslında muz elma ama sebze ile başlanınca daha iyi özellikle sade yoğurt bence 😊
ipek3407 Merveyavuz @Metemm arkadaşın yazdığı gibi canım patates püresi yapabilirsin yada instagramın varsa hamileyim bebekliyim sayfasında güzel tarifler var bakabilirsin😊
ikranurmuhsine alyahemsin maşallah Allah nazarlardan saklasın dönmeye çalışıyor bizim ki 2 günden beri bir iki kere döndü ama kolu altında kalıyor çıkaramıyor sizin ki nasıl
alyahemsin ikranurmuhsine bizimki çok hareketli biraksan kalkicak hic yatmak istemiyo kafa hep yukarda oyun halisina koyuyorum cok dikkatini çekiyo tavsiye ederim kendini gelistirmesi icin bide cabuk yorulup guzel uyuyo 😀
ikranurmuhsine ipek3407 ben kızıma muz verdiğimde kabiz oldu ve kakasında siyah ipcikler çıktı sindiremedi .ama yoğurdu çok seviyor ve veriyorum onda bı sıkınti olmadi bı de elma püresi yapıp veriyorum az az
Metemm ipek3407 rendeleyince suyunu veriyorum da genelde haşlıyorum blendır dan geçiriyorum öyle veriyorum onu seviyo 😊
ikranurmuhsine ipek3407 galiba ama çok korktum öle görünce siyah ipleri .bıraktık direk düzeldi çok şükür