bebisimbenm ipek3407 aynen sizin nas gidiyor canim gelişimi donuyor mu diş çıkardı mi bizde iki tane diş çıkardı memeyi görünce 360 derce donuyor onun dışında yarim dönüyor kilosu falan da iyi 70 cm 8 bucuk kılo
Sblylmz Benim kızım da 8 Ekim de doğdu 😍😍 5. ay kontrolünde 7 kilo 69 cm di sadece anne sütü alıyor. ama hasta oldu kilo vermediğine şükrediyorum 🙏🏻 Çok şükür sağlıklı çok hareketli dönüyor fırıldak gibi 😂 destekli oturuyoruz ek gıda tadımları yapıyoruz ufak ufak 🤗
ipek3407 bebisimbenm bizde diş yok ama salyaları akıyor kendi etrafında dönüyor uykuları düzenli hep güzel gidiyor
Bitterimsade ikranurmuhsine sabah 8.19,normal istememe rağmen mecburen sezaryen oldum.Bebeğimde böbrek genişlemesi vardı değeri çok yüksek çıktı son kontrolde o nedenle.Çok şükür ultrasonda olduğu gibi yüksek değildi.Siz?
ikranurmuhsine Bitterimsade sağlıklı olsun da geçmiş olsun .benim suyum geldi direk gündüz 3 de hasteneye gittik suni sancı verdiler sabah 4 de normal doğum yaptım
Metemm ipek3407 aynı gün doğmuşlar oğlan mı kız mı sizinki :-) bizimde dişimiz yoj henüz ama salyası çok fazla dönmeye başladı yuvarlanıyo yerde . ek gıdaya başladınız mı
Sadekahvem ipek3407 soruyu bana sormamsnz ama eğer sizin hamilelikte B12 eksiliginz veya doğumdan snrasi olduysa baktırın. Doktorumuz 1 yaşından önce B12 eksikliği ancak annede eksiklik varsa olur demişti
DamlAyaz DefneRana3881 146çıkıyor. Emzirirken hesaplardım bunu sıksık ama mamada yapmadım. Aynı şey dimi? Mama+meme gittiğimiz için karışıyor cc hesabı
DefneRana3881 Alpim benim kızımda 16 ekim 😀 eskiden herşeyi ağzına alıyor ama yalıyordu şimdi ise ısırıp hurharca savaşıyo çok kaşınıyor galiba
ikranurmuhsine alyahemsin maşallah Allah nazarlardan saklasın dönmeye çalışıyor bizim ki 2 günden beri bir iki kere döndü ama kolu altında kalıyor çıkaramıyor sizin ki nasıl
Metemm ipek3407 bende doktora gitmedim valla aynen yoğurt veriyorum yavaştan tadımlarada başladım bakalım heyecanlıyım ne yapcam diye :-) hangi şehirdensiniz
ikranurmuhsine ipek3407 ben kızıma muz verdiğimde kabiz oldu ve kakasında siyah ipcikler çıktı sindiremedi .ama yoğurdu çok seviyor ve veriyorum onda bı sıkınti olmadi bı de elma püresi yapıp veriyorum az az