Pelin05 canım benim bebegimde de işk aylarda cok oluyodu almak istiyodum ana cok korkuyodum. Doktor gazlı bezle serce parmagını biraz kendi sütünle ya da tükürüğünle ıslat tek hamlede canını acıtmadan parmagını dokundur cek demişti. Annemler eskiden de öyle yaparmıs tülbentlerinin ucuyla ıslatıp alırlarmıs. Direk geliyo zaten. Korkma bence gözünde kalmasın bizim bile gozumuzde kaldıgında nasıl rahatsızlıl veriyor. Alabilirsin o sekilde