eceunverkanra Minikkusuumm İlk bayram ozel oldugu icin ve hatira kalmasi acisindan biraz ozendim ben de. Kahverengi olanini aldim 😊 https://www.thebabein.com/urun/teddy-salopet-takim-1
FatmaKrbkl eceunverkanra yaa bayıldııım 👌🏻🍬 kırmızı hayranı olarak kırmızı alırdım heralde ama kahverengi de bi o kadar tatlı güzel günlerde giysin bal oğlunuz 🍬
FatmaKrbkl Annis-ogul valla evden çıkmıycaz diye aldım zaten gelen giden de olmayacak hem pandemi var hem memlekette değiliz 😊
eceunverkanra FatmaKrbkl Cok tesekkurler😍 benim de en sevdigim renk kirmizi aslinda ama esim sinir oluyor kirmizi giydirmeme 😂😂 Ondan dolayi kahverengiyi tercih ettim ben de.
FatmaKrbkl eceunverkanra Ya bu eşlerin derdi neyse benim eşim de sinir olur 😂 sağlıklı günlerde giysin içindekiler güzel olduktan sonra her renk yakışır evlatlarımıza 🥰
eceunverkanra FatmaKrbkl Hepsi guzel gunlerde giyinsin insallah nice bayramlari, bayramliklari olsun saglikla, mutlulukla🤲🏻🌸
biregesevdasi Minikkusuumm bende aynı şekilde. Eşim kot pantolon gömlek şişme yelek ve bir çift spor ayakkabı alalım dedi evde de olsak çocuğumu giydirip foto falan çekicem ☺️ 6 aylık bayramda 6.5 aylık olucak🥰