Minikkusuumm Kızlar evden çıkmıyoruz ama yinede oğluma bayramlık almak istiyorum siz neler aldınız nerden aldınız fikir verir misiniz
Alenffc18 Minikkusuumm durun ben atayım oğlumun ilk bayramı her ne kadar cıkmasakta bir yere hatıra olarak kalsın istedim
Minikkusuumm nurelem netten mi aldin canim benim bebeğim ayına göre biraz ufak olurmu olmaz mı karar veremedim
nurelem Minikkusuumm netten aldım canım kalıpları dar zaten, büyük beden almanı öneririm, çok güzel takımlar var
3MelekAnnesi3 Minikkusuumm gecen ay dogum günü vardı arkadasım takım getirmiş onu giydiririm bayramda evde de olsak bayrama bu aile içi süsleniriz 😂takım dedigim gömlük papyon boyundan kayışı pantolon üstüne belki ceket giydiririm 😊kücük erkekim olur
Annis-ogul FatmaKrbkl cok guzel cnm gule gule giysin yakışıklı. Ya bnde oğluma almak istiyorum ama bayram da hava bunlsri giymek için güzel olur mu acaba
FatmaKrbkl Annis-ogul valla evden çıkmıycaz diye aldım zaten gelen giden de olmayacak hem pandemi var hem memlekette değiliz 😊