Eliflinammm evet iki saatte bir emmesi gerekiyor gündüzleri saat edindi kendiliğinden uyanıp emiyor çok şükür emme süresinde kimi zaman uzun kimi zaman daha kısa elimden geldiğince tutmaya çalışıyorum çok küçük söylediğiniz gibi sarılığı tekrarlamasın