Tosbikkizim benimki de anne yanı ve park yatakta rahat edemediğinden dolayı sürekli birlikte yatıyorduk. Son 1 aydır da dönmeye başladı ve döne döne yatmayı sewdi. O yüzden aynı yatakta da zor oluyordu. Bazen bir uyanıyorum başı ile ayakları yer değiştirmiş. Uzunlamasına değilde enlemesine yatıyor falan. Zarar vereceğim diye korkmaya başlamıştım. Ayrıca eşim hamileliğimin son 1 ayı dahil nerdeyse 7 aydır koltukta yattığı için artık isyan etti ve biz de odaları ayırdık. Şimdi kendi odasında ve yatağında yatıyor. Bu arada bebeğim emmiyor. Bu da odaları ayırırken kolaylık sağladı sanırım.