Kızlar bebeğinizi sürekli olmamak kaydıyla yanınızda yatiriyormusunuz? Mesela ben gece cok uyanırsa pes ediyorum yanıma alıyorum oyle uyuyor aramızda. 6 aylık. Genelde sabah 5 ten sonra alıyorum. Acaba tamamen bana alışması söz konusu olur mu? Deneyimli olanlarınız vardır. Bende yatırdım alışmadı diyenler var mi?