Her bebek birbirinden farklıdır. Bazı anneler öyle bir yazmış ki sanki dedikleri olmayınca çocuk doymuş olmuyor😬 Benim kızım da mesela her emmeden sonra gaz çıkartmaz, rahatsız ise zaten gaz geldiğinde ağlar ve huysuzlanır. Doymayan bebek bas bas bağırır. Asla doymadan uyumaz,tabi eğer sarılığı yoksa.