Merhaba annelerimiz. Benim bebegim 17 günlük bu süre zarfında bebeğim hiç emmedi ama her yolu denedim sütümü sağıp verdim biberonla içti dünden beri göğsümü tuttu şükürler olsun yinede sütümü sağıp buzluğa atiyorum fazla geliyor cünkü ağrı yapıyor. Doyduğunu anlayamıyorum gazını çıkaramıyorum bazen 🙁nasıl anlicam ya aç kalırsa. Tecrubesi olan?