SevdaNurumm bende tam 2 yaşında bıraktırdım. Dogum gününe 1 hafta kala. Öncesinde gündüz emzirmeyin bıraktırmıştım. Yavaş yavaş biberon vermeye başlamıştım. Sadece uyuturken emziriyodum.gece de kalkmıyodu zaten. Ve gündüz istediğinde sürekli konuştum sen büyüdün artık kocaman oldun. Biberonla içeceksin falan diye. Sonra emzirme den uyutmaya çalıştım. Öncesinde karnını doyurdum süt verdim falan. Tabiki ilk 2 gün uykusu geldiğinde emmek istedi ağladı ama çabuk atlattık.sizin de kararlı olmanız lazım. Üzülüp verirseniz ondan sonra istediğinde hep ağlar zaten vericeksin diye. 3 4 güne kadar kzıım alışmıştı. 2 ay olacak. Şimdi bazen geliyo elini göğsüme atıyo seviyo falan. Ben büyüdüm artk kocaman oldum süt içicem artık diyo 🤣🤣 darısı başınıza.