Ecml33 4 aya kadar bizimde aynıydı. 4. Aydan sonra kendim alistirdm. Sabh en geç 7 30 da uyandirdim uyuyo olsalarda aksm da 6 30 da manalarını yedirip 7 de uyutmaya basladm 8 30 a kadar uyumus oluyorlardı. Uykuya dalmadan bı emziriyordum sonra 11 12 gibi ya süt sagip veriyordum yada mama. Böyle böyle düzene girdi. Diş çıkartma zamanları yada bı huzursuzluklari olmadığı sürece gece pek uyanmazlar.