Buse62 Smnl 3 haftaya düzelir diyolar da benim nerdeyse 3 hafta olucak çok keskin kokuları yavaş yavaş almaya başladım ama biraz zaman alıyomuş bu durum
inciboncuk Smnl Jessim elmaliturtam çok teşekkürler verdiğiniz tavsiyeler için. Kekik çayı gerçekten çok iyi geliyomuş bizde hergün içiyoruz. Benim 4 gün oldu bugün ateşim ve baş ağrımda geçti çok şükür tat koku henüz gitmedi umarım gitmez.
Buse62 Asyaaaam terapisttuba instagramda orda videolu paylaşmış kürü penisilin değerinde antibiyotikmiş yorumlarda baya şifa bulan var o kürde sarmısak sogan tarçın o tarz doğal şeyler var içinde ordan bakabilirsin ben paylaşamadım burdan
Kader_152199 Maske takarak emzirmiştim her yerim agrıyprdu çocuğu kucağıma zor alıyordum ay ne zor günlerdi çok şükür geride kaldı inşallah sizde kısa zamanda atlatırsınız 🙏🏻