inciboncuk geçmiş olsun bir gece 37 derece ateşim oldu hafif halsizlik ve baş ağrısı iki gün sonra tat ve koku kaybı oluştu geçti gitti
moralinizi yüksek tutun ilk korona hastası değilsiniz🌿 hamileyken emzirirken olan çok kişi var. 10 aylıktı oğlum biz korona olduğumuzda. Güzel beslenin, maske takın Gündüz, gece uyurken de Takın ellerinizi sürekli yıkayın. 10 gün sonra bulaşıcılığı bitiyor demişti ilçe sağlıktan gelen ekip. Çocuklara bulaşmadan geçmişti bizimki