zarifbirhanim Dilekmh Furug 2kezanneoldu minibiranne PasaAnnesii Nur98 BaharBebek34 PembePelikan Sadebiri Mom079 Bebegim_28 Teşekkür ederim 💕💕
zarifbirhanim Betullz Teşekkür ederim. 3. hoşuma gitti. Hem ilerisi hemde kombinlemesi iyi olur. Ama 1 ve 2 de çok eğlenceli geldi. Güzel zaman geçirir diye düşündüm
zarifbirhanim FatmaKrbkl Bende öyle düşündüm. 3.hali kombin ve ilerisi için güzel olabilir. Ama ilk ikisi çok eğlenceli geldi
zarifbirhanim Gin 18 aylık. Ona sorsam hiç farketmez. Şu an benim yatak odamın yolluklari var odasında. Ama hoş durmuyor 🤭🤭
zarifbirhanim Hivrozam Milamoms Serap0088 Tatlican Dmt-01 BhrKrmn queenMother Mom091 Renk Teşekkür ederiiim 💕💕
queenMother zarifbirhanim bende sadelikten yanayım ama birde çocuk odası çocuk odası gibi olsun ilerde sade kullanılır ama birdaha çocuk olunmaz 2 diyorum👍
Aysow zarifbirhanim hayır illa pembe yada balerin olması gerekmiyo kız çocuğu eşyaları size sadece pembe ve balerin mi cagristiryor daha güzel daha tatlı halılar var demek istemiştim