zarifbirhanim Dilekmh Furug 2kezanneoldu minibiranne PasaAnnesii Nur98 BaharBebek34 PembePelikan Sadebiri Mom079 Bebegim_28 Teşekkür ederim 💕💕
zarifbirhanim mervedmr Mom0911 Merveekose Balli_pastamm KardelenYB benimdunyam21 EbruOguz29 Kk41 anayimben78 Gin Ef24 sonsuzmutlulukkk Reyna Zerr Wolverine Sarikuzumalp Teşekkür ederim. İyice kafam karıştı. Oyları sayayım 😃😃
Gin zarifbirhanim çocuk kaç aylık, ona da sorun😆😆 biraz büyükse işe yarar bir yöntem😁 benim kızçe muhtemelen ilk halıyı isterdi, hayvan görsellerinden dolayı. Panda olması büyük artı😹
Betullz Sanırım ben de üçüncüyü alırdım. Sade ve dikkat dağıtmamask için ama hepsi çok güzel. Cinsiyetçi olmamanıza sevindim. Güle güle kullanın
zarifbirhanim Betullz Teşekkür ederim. 3. hoşuma gitti. Hem ilerisi hemde kombinlemesi iyi olur. Ama 1 ve 2 de çok eğlenceli geldi. Güzel zaman geçirir diye düşündüm
MutluMommy zarifbirhanim renklerim modellerin kız erkeği mi olur eşimin patronun kızı var 4 yaşında araba ve transformers hastası o zaman erkek odası mı oluyo 🤷♀️
zarifbirhanim MutluMommy Bende öyle düşünüyorum. Kızımın arabaları var. Yesilde giyer mavide. Ben hanımefendiye hitaben soyledim
PasaAnnesii zarifbirhanim açık renk almayın bence üstünde oyun dekoru olanlardan alın bana sorsanız 3 numara ama klasik o çocuk olduğu için 2
FatmaKrbkl zarifbirhanim 3. Odaya çok şık durur ama halının üzerinde zaman geçirip oynayacağı desenleri daha çok yakıştırıyorum çocuk odalarına bende 1 veya 2 diyoruö 😊
zarifbirhanim FatmaKrbkl Bende öyle düşündüm. 3.hali kombin ve ilerisi için güzel olabilir. Ama ilk ikisi çok eğlenceli geldi
PembePelikan zarifbirhanim 1 ve 2 erkek bebekler için daha iyi sanki.. ben 3 ü çok beğendim gayet şık ve ileri zamanlarda da kullanabilir
zarifbirhanim Gin 18 aylık. Ona sorsam hiç farketmez. Şu an benim yatak odamın yolluklari var odasında. Ama hoş durmuyor 🤭🤭