nuran3334 bende de plesenta asagıdaydı. Bu nedenle sezeryan oldum. 3 4 aylıkken söyledi doktorum. Detaylı ultrason raporunda da yazıyor hatta. Dogum kadar her seferinde plesenta konumuna bakıldı. Sizde hiç kontrol edilmedi mi anlamadım gerçekten. Kesinlikle ihmal var