nuran3334 Merhabalar normal doğumdan sonra bebeğin eşinin rahme yapışmış olduğundan dolayı sezaryn gibi ameliyt olan var mı ?
Guzelkizimbenim nuran3334 benimkide çıkmıyordu bebeği doğurdum eşi çıkmadı bi türlü benide sezeryana alacaklardı doktor kolunu icime soktu parça parça aldi ölüyorum sandım sonra kaç defa kontrol ettiler birşey kaldı mi die kesinlikle şikayet edin
nuran3334 Woody anlamadım bende doğumdan sonra bu parçayı fark ettiler Allah korusun rahim bile alınabilirmiş bu durumda
Woody nuran3334 aynen öyle. Kesinlikle sezeryan olması gereken bir durum. Verilmiş sadakanız varmış. Ayrıca hiç mi bakmadılar plesenta nerede diye? Yanlış anlamayın ama şikayet etseniz haklısınız yani
nuran3334 Azsonraa 39. Gün gittim doktora kanamam sebebiyle fark ettiler kürtaj yapacaktı normalde Rahime yapışmış olduğundan dolayı sezaryan gibi kesip almışlar suan çok agrım oluyor
nuran3334 Woody 5. Gün gittiğimde ultrasonda bakmıştı kanama nedeniyle görülmüyormuş bu durum bende araştırıp ona göre şikayet edeceğim
Woody nuran3334 doğumdan önce surekli kontrol edilmesi gerekiyor ki.. Kaldı ki doğumda nerede bu plesenta demediler mi? Şaşkınım gerçekten
nuran3334 Guzelkizimbenim siz bu olaydan sonra tekrar hamile kaldınız mı doğum yasakmış 3 sene olursada rahim alınabilirmiş
Guzelkizimbenim Woody evet çok çok zor bi dogumdu bebek küçük olduğu için oda küçükmüş çıkmadı bi türlü doktor mecbur kaldi
Guzelkizimbenim nuran3334 hayır 9 aylık bebeğim daha doktorum hıc öyle birşey demedi neden 3 sene peki
Guzelkizimbenim nuran3334 ama sizin kalmış bende kalma gibi bi sıkıntı yok ondan dolayı olabilir mi zaten 3 sene düşünmüyorum da tabi supriz olmazsa
nuran3334 Guzelkizimbenim benim bebeğin eşi Rahime yapışmış doğumda eşini düşürdüm yani bu parça kalmış çok az