BuseCan meryemozdemir sezeryan olduysanız 60 günü buluyor geçmesi 40 kontrolüne gittiğinizde doktorunuz size söyler zaten aksatmayın
meryemozdemir BuseCan sezeryan oldu ama bu kanamam yoğun ve doktor muayene eder mi yarına randevum bile vardı.
Sezenaksukarademir meryemozdemir regl başlamış olabilir canım. Tabii için rahat etmezse yine de bir doktora git
SAREyvz meryemozdemir İnanın bende o kadar çok yoğun ve parçalı kanama yaşadım ki doğumda bir terslik mi oldu vs diye çok korktum ama gayet normalmiş bir kaç gün yoğun olup azalıp bitiyor. Doktorunuza sorun bana bitince gel dedi çünkü.
Tgbalmila meryemozdemir merhaba bende şuan aynı durumdayım 35 inci gün sezeryan olalı kanama var ve sancım da var adet sancısı gibi doktorunuz ne dedi acaba