Bugün bebeğin kırkı çıkıyor. Benim kanamam ilk zamanlar olmuştu ortalara doğru durup sonra az az devam etmişti. Son bir haftadır da leke şeklindeydi. Bende dün tekrar kanama başladı. Ama adet kanaması gibi yoğun. Baya baya geliyor. Özellikle tuvalete çıkınca. Eşim de diyor acaba dikiş falan mı patladı. Bu zamana kalır mı ya korkuttu beni