Hunili Bizde 3 doz bexsero 1 doz nimenrix şeklinde ayarlandı. Bexserolar bitti 2 yaşında nimenrix vurulacağız.
Asli123 Leyladar bilemiyorm. Ticari boyutunu da düşündürüyor doktorlar bana. Söyle ki başka çocuk doktoru da yasından sonra 1 doz nimenrix demişti. Hepsi farklı söylüyor neye göre anlayamıyorum.
Leyladar Asli123 Evet iste bnde her doktor farklı söylediği için şüphede kaldım.malesef sağlık sektörü de ticarete dönüştüğü için güvensizlik oluşuyor ister istemez