Bn 1 yas sonrası nimerix yaptım tek toz 2 yas sonrasıde bexsero 2 doz yapcam …. aynı etki soncta sadece orda hangi ayda baslarsan ona göre 2 doz 3 doz seklinde ilerliyor zaten birsürü ası yapılıyor kıyamadım yaptırmakta istiyorum böyle bi çözüm buldum