Gls04 Haisos2525 panik yapıyorum ama çok konuşmasını etkiler mi diye geçti ablamın oğlu birinci ayında aguladi ama iki yasina Kadar konuşmadı ama inan yine de panik iicnde oluyorum hep
Ulkugokturk51 Haisos2525 2 aylık filamdı ağu gibi sesler cikariyodu 6 ayda baba baba diye diye seslendi şimdi sıra dede diyo sürekli ağlarken acizoenirken mutluykn dede dede diyo🤣🤣
ilknur06 Ulkugokturk51 biz de 6baylık olduk kyınpederim kayınvalidem geldi işte dedesi dedesi derken kızım dede dedi sonra babası babası dedik baba da diyor hem de ayırt ediyor. Babasına bakıyor baba dedesine bakıyor dede. iki gün önce de kız kardeşime teyze demeye başladı şoklardayız
Gls04 Reyna ya benim kızım da 3 buçuk ay sessiz çok ama gülüyor bazen ciglikla gülüyor o kadar siz de naisl oldi tam olarak ne aam ses çıkardı veya sesiz miydi böyle ben çok üzülüyorum
Nymeria Haisos2525 yarın 3 aylık olacak 2. ayına girdiğinden beri agu, böö, eee, bir şeyler diyor yavrucak 😄
ilknur06 Haisos2525 1 aylıkken 😂çok ilginç ama resmen konusuyordu onunla çok konuşmama bağlıyorum bu durumu
Ulkugokturk51 ilknur06 Maşallah der erken konuşacak demekki benim kızımda öyleydi erken konuştu şimdi oğlumda heceliyo kizimt ablayı öğretmeye çalışıyor abla de abla diyo
ilknur06 Haisos2525 kızım masal kitap çok seviyor kendi de çok karıştırır ben okurken de dikkatli dinler. Ben anne karnında başladım hergün sohbet ve kitap doğduktan sonra ben konusurken dinlerdi pür dikkat. Sonra işte taklit etmeler başladı ben söylüyorum o söylemeye çalışıyor çabalıyor sonunda söylüyor