Reyna Haisos2525 benim oglum hic agu bugu demedi 9. ayında ismini söyledi Ata diye ertesi gün dede ve baba demeye başladı 😂
Gls04 Reyna ya benim kızım da 3 buçuk ay sessiz çok ama gülüyor bazen ciglikla gülüyor o kadar siz de naisl oldi tam olarak ne aam ses çıkardı veya sesiz miydi böyle ben çok üzülüyorum
Haisos2525 Karabiber57 Doktorlar normal de 3 aydan sonra dediler güler birşeyler konuşmak ister msl ağu gibi sesler çıkartır ☺️
Gls04 Karabiber57 6. Aya kadar sessiz miydi benim kziim 3 buçuk aylık Henüz agu veya ses çıkarmıyor arada sevinince çığlık atıyor sadece
GoGirl Haisos2525 agulamak illa agu sesi cikartmak degil aslinda sesler cikarmasi 2 cocuk buyuttum aguyu direk hic duymadim
Asiimmmm 2kezanneoldu der bizim tam 2 ay sonrasında başladı ilk ay ara ara söylerdi erken konuşacaklar 😂
Asiimmmm Haisos2525 2 aylıkken başladı 3 aylık olduk aguca sohbet ediyoruz günde 5 6 kez 5er dakika ağu ıgı diye diye dertlesiyoruz 😂
durucinar 2aylik olduğunda ablasına sesli gülmesi agular tarzında sesler cikarmasiyla bir başladı masallah öyle de devam ediyor hele de uyandığında şuan 3aylik olduk ablasının sesini duyuyorsa ne eli ne ayakları duruyor hemen sesler çıkarıyor
Daphnemom 3.ayda agu yapmaya başladı şimdi 4 ay 22 günlük uykusu gelince eee eee eee gibi sesler çıkarıyo şarkı söylerken ses çıkarıyo ☺️