Nazli35 aynı şeyi bizde yaşadık canım normalde prima kullanıyoruz bezimiz bitmişti ablamda kızından kalan sleppy bezleri vermişti ondan takıyım dedim hemem pişik yaptı, bende sebamedin pişik kremini kullanıyorum iyi geliyor ama en iyi çözüm doğal zeytinyağı kesinlikle tavsiye ederim ben onunla geçirdim anında rahatlatıyo kızarıklığı alıyo, bide ıslak bırakmaman lazım o bölgeyi sildikten sonra