Nazli35 10 aylık Oğluma A101 kapalı diye sleepy aldım bütün gece uyumadı huzursuz bir açtın bezini kıp kırmızı bütün poposu can çekişti bir saattir ağlıyor yanıyor pişik yeri küçücük yavrum ilk kez pişik oldu tavsiyeleriniz neler kızlar pişk nasıl geçer çok canı acıyor yanıyor dokunamadık poposuna kıyamet koparıyooo bezde bağlayamadım açık bıraktım yeter ki iyi olsun
egeninanns Nazli35 ılık suyla yıkayın bi de bize sudocrem iyi geldi ama işe yaramayan annelerimizde olmuş . Bende sleepy yüzünden çok çektim onu
Emir123ali Nazli35 sebamed pişik kremi çok iyi tavsiye ederim ama şuan ne sürsen geçer bilmiyorum canım çok geçmiş olsun inşallahh
Meyrannesi Nazli35 mustelanin pisik kremi iyi ama su an evde yoksa zeytinyagi surebilirsin oda cok ise yariyor
elifhanimm Altını bağlama su ile yıka kendi kendine kurumasına izin ver, travazol vqrsa elinde ondan sür sabah akşam,pişik önleyici kremler pişik olduktan sonra işe yramaz unutma. Kısa zaman da iyileşir çok berbat ise şu kremleei yaptır 2 güne net iyileşir
Karakayasveet05 Nazli35 asla ıslak mendil değdirme ılık su ile hep yıla kurula hamedan kullanma daha kötü yapiyo sudocrem veya içinde çinko olan bi krem var onu kullan biz özelikle gecmiyo diye dermtologa gttik bunları yaptk üç günde gecti1
theAna Nazli35 yıkayın kuruyunca sudocrem veya travazol varsa sürün. Travazol çabuk etki ediyor özellikle geçmiş olsun
elifhanimm theAna merhaba,eczane hazırlıyor. Kremleri sağlık ocağında yazdırıp öyle yapın wma sigorta dahilinde 70 tl tutmuştu sigortasız ne kadar tutar bilemiyorum
Lutfis_28 Nazli35 hangi bezi kullanıyordun cnm sleep almadan önce her bez her bebeğe iyi gelmiyor bez değiştirdin için olabilir pişik sudoceream al sür cnm
Organikumos Nazli35 fito trosyd fucidin karıştırarak günde 2 kez sürdüğünde 2. Gün popiş normale dönüyor canım en etkili çözümüm bu ne kremler neler denedim. Ama sleepy bizde hiç pişik yapmadı 🤷🏻♀️ Bez değiştirmekte sebep olabiliyor buna teni sonuçta başka bir beze alıştığından. Eski bezine geri dönmen fayda edecektir 🙏🏻
Dn123 Nazli35 her bez her çocuğa yaramıyor maalesef ben 17baydir kullanıyorum sleepy bir sorun olmadı. Sudocrem hametan kantaron yağı iyii geliyor pisige
Papatyannesi Kesinlikle sudocrem iyi geliyor ben kızarmış halde görünce direk sürüyorum ikinci altını almamda geçmiş oluyor 🤷🏻♀️ Deneyin bence 🙋🏻♀️
Merveceylan Hilokiiii katılıyorum. 🙏🏻👍🏻🌸 ben hem sleepy hem prima premium care kullanıyorum. Malum premium care pahalı diye gün içinde sleepy takıyorum çok sık değiştirdiğim ve bepanthol kullandığım için sorun olmuyor. Geceleri de premium care kullanıyoruz. Premium care şöyle bi avantajı var üst yüzeyinde asla ıslaklık bırakmadığı için bebeğin cildi pişmiyor ama sleepy malesef üst yüzeyi hep ıslak hep ıslak şaka gibi çok kötü bi bez değil ama uzun vadede kesinlikle prima arkadaşlar 👍🏻💙