Duruduygu enh-enh 3 ay oldu hala acıyor kasınıyor çok normal en az 6 ayda topluyor kendini ve bundan sonra hep bir dikkat etcez..
Durukubra enh-enh ben 15 gunde doğrulabildim hatta 10 gunu dışarı çıktım dikislerim patladi 2 aya ancak geri kaynadi sabir et gecer ben gibi yapma 😄
Asyaglck enh-enh benimkide estetik onlar yapıştırma oluyor dikiş yer belli bile olmuyor. Kendini çok mu zorladın ağır falan mı kaldırdın ağrıyor
Duruduygu enh-enh tabi canım öyle eskisi kadar degil ama ben kendimi çok yıprattım temizlik uykusuzluk falan vucudumu hor kullandım sen yeni ise bol bol dinlen batikonla pasuman yap
Atlasmom enh-enh karnını sararsan çok acı hissetmezsin belin dik olur ve göbeğin seni aşağı çekmez geçmiş olsun
AlyaMerveMina kafayı. yocem pzrt dpgm yaptm yürüyorum sol tarafımda yanma oluyor yuruyemıyoum kitlenıyorum napcam böyle yuruyus yapmıylrım/((