araskuzumm0918 enh-enh rahim toparlanıyordur muhtemelen,benim sadece 2.gün dikişim acıdı şükür hep ayktaydım sonra,
Elaylama enh-enh acıması çok normal 1 hafta dediğin ne ki canım daha cok yeni. Dikişinde renk değişimi ve anormal bi durum yoksa ağrı elbet normaldır
Dk16 enh-enh ya tabi ki öyle ilk günkü gibi değil ama biraz ağır iş yapayım ya da üşüteyim dikiş yerlerim sancı yapıyor İlk 6 ay bunlar gayet normal dedi dr um
Dk16 enh-enh Rabbim kolaylık versin ❤️🧿eğer anne olmak nasip olduysa üstesinden de gelirsin evelallah 🌸👍🏻