Ayca_ogun1 Tugcesilam ne yaparsak yapalım uyumak için çırpınıyor sanki onu kesiyoruz gibi ağlıyor sağolsun eşimde yardımcı oluyor ama naparsak yapalım uyumuyor
RuzgarMommys Yemin ederim 8 ay hic atak görmedim cok iyiydi Ama 8.aya girmeden başladı atağı kaldi 8 gün ne berbat biseymiş :/ Diş menenjit aşısı 8.ay atağı hepsini birden atlattim cok sükür :/
Veraveannesi 8 ay 9 gunluguz son 1 haftadir surekli bi miz mizlanma geceleri yenidogandan beter yenidogdugunda bu kadar uyanmamisti insallah cabuk biter cok yoruluyorum sirtim agriyo surekli
perikiziannesi Benim kızım da 8 ay 2 günlük şuan ama 37+3 de doğdu biz de atağı bu aralar bş geçiririz acaba internette hepsi farklı hesaplama yapıyor anlamıyorum kızım zaten 8 aydır uyku sorunlu o yüzden atak mı yoksa normal halimi ayırt edemiyorum
Ayca_ogun1 Tosbik1406 bende bittim canım vallahi naparsak yapalım geçmiyor hep uyumak için zorlanıyor ağlıyor