Benim kizim 6. Ayin basindan beri desteksiz oturuyor 4. Ayindan sonra yavas yavas oturtmaya baslamistim ama kendisi istekliydi. 5. Ay kontrolunde doktorun odasinda tartiya yatirdigimda kalkmak istedi doktor gorunce oturtarak tartti tabi bende tuttum sonra dediki oturt evdede bol 5. Ayda destekli oturtuyordum 5. Ayin sonunda artik 2 3 dakka derken suan 8 aylik saatlerce oturuyor cani sıkılınca atıyor kendini artık yatmaktan sıkılırsa kendisi kalkıp oturuyor sürünüyor bu aralar azcık şişko göbeğini çekebilse emeklicek😂 amma tam tur dönmeye daha yeni başladı 7. Ayına kadar sağına soluna dönmedi zor geldi galiba