Busragokceberra 3children1mom Çıkar canım benim kız küçük diye çıkmaz zannettim oldu sana hayli hayli olur
Zehrabaysan Cnksncnsu ben 4.ayda oturtmaya başladığım için 6.ayda destekli oturdu 6.5 ayda desteksiz oturuyor belli bir süreden sonra yorulup atıyor kendini
Busragokceberra 3children1mom Parol kullanıyorum bir daha içeceğim bu 3 oldu böyle nasıl geçecek bilmiyorum.Bu arada hayırlı olsun inşallah olursun canım 😘♥️
seymaozy Deletedmom5284 merhaba benim oğlum prematüre 10 aylık düzeltilmiş 8 aylık desteksiz oturamıyor sizinki ne zaman oturdu acaba bir sağlık sorunu yoktur inşallah?
3children1mom Busragokceberra Ah deme öyle inan ki her cocukta yeni bisey öğreniyor insan. 5 parmağın 5 i bir olmadığı gibi cocuklar da farklı farkli😂