Aysegul_goktug canım gittik bugün doktora. Kakasını yaptığında tahlil için götürcez. Bitmeyen pişik ve yüzde kızarıklık olduğu için gıda alerjisi ya da Laktoz intoleransı olabilir dedi. Ona göre diyet yaparsın geçer korkma dedi. Ya da cildin kendi yapısında dolayı egzama olur dedi mustelanın losyonunu önerdi. Tahlil sonucuna göre karar verelim dedi