BeautifulMother1 ben bim den kuru baklava alıp yaptım. Kendim yapacak kadar vaktim yoktu ,çok da canım çekiyordu 🤣🤣 üzerinde yazandan fazla serbet koymanız gerekiyor ,yoksa kuru olur. 2 bardak şeker, 3 bardak süt ile yaptım ben .üzerine kakao pudra şekeri karışımı, üzerine de bitter çikolata 👌