Benim kizim da 11 aylikken mama sandalyesinden dusmustu.cok anlik zaten.yere egilip birsey yapiyordum arkamda güm diye bir ses ve sırt üstü yatiyordu.kaldirdigimda afallamis haldeydi 2 dk sonra da fiskirarak kusmustu.o anki panikle ambulans cagirmistim.ama tomografiye gerek kalmadi.yeni yemek yedigi icin kusmustu.suan 19 aylik ve o yasadigim benim icin bir travma oldu.herseyine ekstra dikkat ediyorum aklim cikiyor.lutfen kimse ne olacak hemen gelirim diyip koltukta, yatakta bebegini birakmasin.