Geçmiş olsun,maalesef düşe kalka büyüyorlar. Benim de ilk tecrübem de hiç anlam veremediğim şekilde yataktan düşmüştü 6 aylıktı. O gün nasıl tir tir titrediysem hala her düşmesinde öyleyim neredeyse 3 yaşına geldi. Hatta ilk düştüğü yerden geçememiştim,o ses günlerce kulaklarımdan gitmemişti. Ama keşke gözlemleseydiniz, tomografi inanılmaz zararlı. Olan olmuş,panikten yaptınız anlıyorum. Umarım olmaz ama bir dahaki düşüşlerde tomografi son seçenek olsun🙏🏻Rabbim hepsini korusun inşallah.